movie maker 2.1

Naar wat voor software bent u al lang op zoek?
Gesloten
iceman65

movie maker 2.1

Bericht door iceman65 » 06 jun 2007 23:32

Goedeavond,

Ik ben opzoek naar Windows movie maker 2.1, ik kan wel de 2.6 vinden maar die krijg ik niet geinstalleerd op mijn pc.
Wie kan mij helpen met dit probleem, het mag ook een ander, soort gelijk programma zijn
Als ik het maar gratis kan downloaden.
Dan kan ik de foto's van onze jongeren stichting verwerken tot een leuke voorstelling.

wim66

Bericht door wim66 » 08 jun 2007 10:37

ja, heel raar, bij microschoft kan je 2.1 niet meer vinden.
En 2.6 zou voor Vista zijn.
Dan maar google, en ja hoor .http://downloads.vnunet.nl/download/con ... /_513.html.(onveilige site volgens Mcafee siteAdvisor)
Laatst gewijzigd door wim66 op 21 jun 2007 22:06, 2 keer totaal gewijzigd.

keyzer

Re: movie maker 2.1

Bericht door keyzer » 08 jun 2007 11:53

iceman65 schreef: Ik ben opzoek naar Windows movie maker 2.1, ik kan wel de 2.6 vinden maar die krijg ik niet geinstalleerd op mijn pc.
Als je XP met SP2 draait zit Movie Maker er volgens mij standaard bij, maar ik kan me vergissen.
Je kan het nog wel via de updates pagina van Microsoft downloaden. Je moet dan wel aangepaste downloads selecteren, dan is Movie Maker onder software downloads in het linkerscherm te vinden.

Er bestaat ook een Windows Media Bonus Pack die extra functionaliteit toevoegt aan Movie Maker.

Voor de volledigheid:
Windows Movie Maker 2.6 is voor Vista gebruikers die de in Vista ingebouwde Movie Maker niet kunnen gebruiken. Versie 2.6 is dus geen standalone applicatie maar een soort update.

MoranJanJaap

Bericht door MoranJanJaap » 21 jun 2007 14:31

als ik aangepaste update's doe en dan software komt er geen windows movie maker tussen kan iemand mij helpen waar ik het dan wel kan vinden??

wim66

Bericht door wim66 » 21 jun 2007 15:13

MoranJanJaap schreef:als ik aangepaste update's doe en dan software komt er geen windows movie maker tussen kan iemand mij helpen waar ik het dan wel kan vinden??
wim66 schreef:ja, heel raar, bij microschoft kan je 2.1 niet meer vinden.
Dan maar google, en ja hoor .http://downloads.vnunet.nl/download/con ... /_513.html.(onveilige site volgens Mcafee siteAdvisor)
Versie 2.6 voor Vista http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=nl

firefoxfan

Re: movie maker 2.1

Bericht door firefoxfan » 23 jun 2007 00:41

iceman65 schreef:Goedeavond,

Ik ben opzoek naar Windows movie maker 2.1, ik kan wel de 2.6 vinden maar die krijg ik niet geinstalleerd op mijn pc.
Wie kan mij helpen met dit probleem, het mag ook een ander, soort gelijk programma zijn
Als ik het maar gratis kan downloaden.
Dan kan ik de foto's van onze jongeren stichting verwerken tot een leuke voorstelling.
Als je xp sp2 hebt Kijk dan eens in je map program files
start>deze computer>c schijf> program files daar moet hij bij staan

Zo niet kijk dan even Windows Movie Maker 2 :wink:

Link werk nog test mm20nld.exe

Ga daarna nog even naar windows update misschien geeft Bill een update naar 2.1 weer :lol:

keyzer

Bericht door keyzer » 23 jun 2007 14:38

wim66 schreef:ja, heel raar, bij microschoft kan je 2.1 niet meer vinden.
Bij voorbaat mij verontschuldigingen voor een off-topic post.
Wim heeft terecht zijn post aangepast nadat McAfee Site Advisor deze website als onveilig heeft bestempeld.

Een beetje context kan echter geen kwaad.

vnunet.nl is verbonden aan VNU Media (Een onderdeel van de fusie tussen Verenigde Nederlandse Uitgevers en The Nielsen Company).
VNU Media geeft wereldwijd een aantal vakbladen uit waaronder Computer Idee en PCM. Ook de bekende site tweakers.net valt onder VNU Media.
vnunet.nl is zo gezien dus dus beslist geen sinistere website.

Waarom dan de 'onveilige' rating van McAfee Site Advisor?

McAfee Site Advisor beoordeeld websites aan de hand van een algoritme (simpel gezegd een wiskundige formule) dat een aantal variabelen (criteria) combineert om te komen tot een waardering van een website.
Sommige criteria zijn puur objectief, zoals het aantal download links op de website,en andere zijn weer wat subjectiever, zoals het aantal spam berichten (wat valt wel en niet onder de definitie spam?) die verstuurd worden door de website nadat een gebruiker zich heeft geregistreerd.
Een andere belangrijk criterium is het aantal downloads die de site host welke door McAfee Site Advisor gezien worden als 'onwenselijke' software'.
Een download waarin een trojan verpakt is lijkt mij zeer ongewenst, maar is hoe zit dat met adware ( software waarin advertentie boodschappen e.d worden vertoont)?
In dat geval is bijvoorbeeld het bekende Microsoft Messenger ook 'ongewenste' software.

McAfee Site Advisior is dus een geautomatiseerd proces om websites te beoordelen maar is zeker niet waterdicht. Er zijn tal van voorbeelden waar MSA websites die besmet waren door kwaadaardige scripts als veilig heeft bestempeld.

Als we de rating van vnunet.nl eens onder de loep nemen dan zien we het volgende:

e-mail tests for vnunet.nl
After entering our e-mail address on this site, we received 1.2 e-mails per month.

Download tests for vnunet.nl:

Downloads we found on this site:
Download Analysis

Kazaa (kazaa_setup.exe)

1 red download

In our tests, we found downloads on this site that some people consider adware, spyware, or other unwanted programs.

Het oordeel van McAfee Site Advisor is dus gebaseerd op gemiddeld 1,2 e-mails per maand welke door vnunet.nl gegenereerd worden nadat de gebruiker zich heeft geregistreerd,
en 1(Kazaa) download (van de tientallen die worden aangeboden) die als adware wordt gecategoriseerd, omdat deze behalve het programma zelf nog een aantal ander items (z.a een toolbar) installeert waar de gebruiker misschien niet voor heeft gekozen.

Het lijkt me dus dat er op zich niets aan de hand is met de website van vnunet.nl en de download van Windows Movie Maker.
Het is echter altijd een goed gebruik om alle downloads op virussen en spyware te scannen alvorens ze uit te pakken en te installeren.

firefoxfan

Bericht door firefoxfan » 30 jun 2007 00:58

Nou dat zeg je wel zo maar ik heb al verscheidene mailtjes naar
C I gedaan met waarschuwingen dat in sommige downloads
die ze aan bieden virussen en trojan's zitten.
Kreeg wel altijd een mailtje terug met dat zijn valse positieven
ja aan me nooit niet :wink:
Daarna heb ik netjes foto's erbij gedaan als ik een bestandje ging installeren
en wat er gebeurde whahahahahah nooit geen mail meer terug gehad.

Ik weet ook wel dat ze de beste bedoelingen hebben maar ze checken volgens mij de oudere downloads niet meer ja en als die link er dan eenmaal opstaat is het natuurlijk makkelijk om het proggie te veranderen grinzzzzz

Gesloten