Hotkeys software

Naar wat voor software bent u al lang op zoek?
Gesloten
Deke

Hotkeys software

Bericht door Deke » 16 apr 2008 15:34

Hallo allemaal, ik ben op zoek naar software om het toetsenbord te veranderen.
In die zin dat ik in internet explorer 7 de linker ctrl knop kan gebruiken voor een pagina terug en de linker alt voor vooruit.
Ik heb eerder wel eens zoiets gehad maar ik kan het niet weer vinden.
Weet iemand hier iets over?

keyzer

Bericht door keyzer » 16 apr 2008 18:34

IK heb dit voor je gevonden.
http://www.programurl.com/swift-keyboard.htm

http://www.brothersoft.com/keyboard-sho ... 62688.html

let op: ik gebruik deze software zelf niet dus zorg er voor dat je maatregelen treft alvorens over te gaan tot installatie, z.a het maken van een herstel punt en het scannen van de software op virussen e.d.

Deke

Bericht door Deke » 16 apr 2008 18:40

Ik ga het proberen, en laat nog even weten hoe het gegaan is.
Bedankt voor je reactie. :D

wim66

Bericht door wim66 » 16 apr 2008 20:18

IE7 heeft zijn eigen sneltoetsen.
Klik op Help-->Inhoudsopgave en index, onder Toegankelijkheid vind je de sneltoetsen.

keyzer

Bericht door keyzer » 16 apr 2008 20:44

wim66 schreef:IE7 heeft zijn eigen sneltoetsen.
Klik op Help-->Inhoudsopgave en index, onder Toegankelijkheid vind je de sneltoetsen.
Hij/zij wil zelf toetsen toewijzen aan specifieke acties.

Deke

Bericht door Deke » 19 apr 2008 07:39

Ik heb de pc op de hobbel gehad, Ik heb gescand op virussen met avg en die vond niks. Met geen van beide programma`s kon ik toetsen maken voor ie7.Toen ik de 2e genoemde eraf aan het gooien was herstarte mijn pc. Daarna liep hij soms vast.
Ik heb systeemherstel uitgevoerd, en nu is het weer goed.
Zal toch wel iets ingezeten hebben, Maar dat zie je aan de buitenkant niet.
Ik kijk nog wel even verder.
Ik ben trouwens bezig met een eigen website, en heb jullie er ook op gezet. www.timpietimp.nl :D

Groeten Theo

keyzer

Bericht door keyzer » 19 apr 2008 11:41

Deke schreef:Ik heb de pc op de hobbel gehad, Ik heb gescand op virussen met avg en die vond niks. Met geen van beide programma`s kon ik toetsen maken voor ie7.Toen ik de 2e genoemde eraf aan het gooien was herstarte mijn pc. Daarna liep hij soms vast.
Ik heb systeemherstel uitgevoerd, en nu is het weer goed.
Zal toch wel iets ingezeten hebben, Maar dat zie je aan de buitenkant niet.
Ik kijk nog wel even verder.
Ik ben trouwens bezig met een eigen website, en heb jullie er ook op gezet. www.timpietimp.nl :D

Groeten Theo
Ik heb de bestanden uitvoerig gescant op malware met mijn eigen scanners en op Virus Total en de scans waren schoon (uitgezonderd 1 valse melding-van de 28 scanners- van PrevX).

Dat je pc vast liep na verwijdering kan meerdere oorzaken hebben maar hoeft niet aan malware te liggen.

Hoe dan ook het is me prima gelukt om hotkeys te maken voor IE7 en andere programma's/Windows acties met het 2e programma; het is een kwestie van de juiste executable selecteren.
Ook moet het programma op de achtergrond draaien om te werken.

Met het eerste kan je inderdaad maar kiezen uit een beperkt aantal vooraf vastgestelde Windows handelingen maar verder werkt ie gewoon.
Ook na het de-installeren geen problemen ondervonden.

Deke

Bericht door Deke » 19 apr 2008 13:36

Ik zal het dan wel niet goed bekeken hebben, in ieder geval bedankt voor de moeite.

Gesloten