Installatie probleem met SyncBack

Naar wat voor software bent u al lang op zoek?
Gesloten
vislin

Installatie probleem met SyncBack

Bericht door vislin » 19 mar 2008 16:08

Ik wil de gratis versie van SyncBack installeren. Taal Nederlands. Tientallen pogingen gedaan maar krijg ieder keer de Engelstalige versie.
Ik verwijder ieder keer het totale programma de ene keer met uninstal van het programma en de andere keer met Software in het configuratiescherm. Daarna verwijdere ik alles via REGEDIT.
Ik download steeds de Nederlandse versie en nadat alles is opgeschoond komt weer de Engelstalige versie te voorschijn.
Ik heb ook de installatie op mijn laptop gedaan en zonder probleem is daarop de NL versie geplaatst, terwijl ik op deze computer alles hetzelfde doe. Na installatie zie ik dat er staat SyncbackSE. Dat is niet de gratis versie die ik download.
Ik hoop dat er iemand is die weet hoe ik dit probleem moet oplossen.
Bij voorbaat dank.

matthijs
Website beheerder

Re: Installatie probleem met SyncBack

Bericht door matthijs » 19 mar 2008 19:50

vislin schreef:Ik wil de gratis versie van SyncBack installeren. Taal Nederlands. Tientallen pogingen gedaan maar krijg ieder keer de Engelstalige versie.
Ik verwijder ieder keer het totale programma de ene keer met uninstal van het programma en de andere keer met Software in het configuratiescherm. Daarna verwijdere ik alles via REGEDIT.
Ik download steeds de Nederlandse versie en nadat alles is opgeschoond komt weer de Engelstalige versie te voorschijn.
Ik heb ook de installatie op mijn laptop gedaan en zonder probleem is daarop de NL versie geplaatst, terwijl ik op deze computer alles hetzelfde doe. Na installatie zie ik dat er staat SyncbackSE. Dat is niet de gratis versie die ik download.
Bij voorbaat dank.
Heb je geprobeerd om onder Documents and Settings in Windows in je gebruikersprofiel de map van SyncBack weg te gooien? Waarschijnlijk staat daar ergens iets verkeerd. Dit is dus niet de programma-map maar de de map in Documents and Settings (misschien moet je eerst verborgen bestanden tonen: http://www.gratissoftwaresite.nl/tips/W ... +weergeven )

vislin

Re: Installatie probleem met SyncBack

Bericht door vislin » 20 mar 2008 12:06

matthijs schreef:
vislin schreef:Ik wil de gratis versie van SyncBack installeren. Taal Nederlands. Tientallen pogingen gedaan maar krijg ieder keer de Engelstalige versie.
Bij voorbaat dank.
Heb je geprobeerd om onder Documents and Settings in Windows in je gebruikersprofiel de map van SyncBack weg te gooien? Waarschijnlijk staat daar ergens iets verkeerd. Dit is dus niet de programma-map maar de de map in Documents and Settings (misschien moet je eerst verborgen bestanden tonen: http://www.gratissoftwaresite.nl/tips/W ... +weergeven )
Bedankt voor uw snelle reactie. Ik heb precies gedaan zoals u omschrijft. Waar dan ook maar mogelijk is in computer gezocht en alles verwijderd wat er enigzins mee te maken heeft ook zoals u aangeeft in Documents and settings. Het probleem blijft hetzelfde. Ik download duidelijk de Nederlandse versie, maar bij installatie staat er telkens weer de Engels versie. Ik zou niet weten waar ik nog wat moet veranderen om de NL versie geinstalleerd te krijgen. Ik vind het nogal vreemd omdat ik bij twee andere computers dit mij zonder probleem is gelukt.
Mogelijk kunt u mij nog een tip geven waarvoor mijn dank.

vislin

Bericht door vislin » 30 apr 2008 21:50

Het lukt mij nog steeds niet om SyncBack Nederlandse versie te installeren. Als ik het download via een ander computer en naar kopieer en vervolgens ga installeren dan komt weer in het Engels.
Ik verwijder alles wat maar mogelijk is en geadviseerd is, alvorens weer te gaan installeren (register enz...).
Het lijkt wel of er met taalinstelling van computer wat mis is, maar dat heb ik ook gecontroleerd.
Kan iemand mij aangeven wat ik mogelijk niet goed doe met installeren of dat ik een setting in computer moet wijzigen.
Uw reactie tegenmoetziende.
Jelvis

Gesloten