Family Tree Builder

Reacties

Leuk programma eenmaal gewend gebruiksvriendelijk, heb wel regelmatig problemen met synchronisatie, steeds foutberichten, er wordt dan aangeraden het log te bekijken hoezo???? Dat lijkt wel chinees.Ik vroeg me ook af of er een makkelijke manier is om evt. dubbele personen op te sporen inplaats van dat waarschuwings berichtje

Met de hulp van Thamar van het support team verliep de overname van een stamboomaccount perfect. Ook op andere vragen kreeg ik een duidelijk antwoord.

merci.
eric

Op de website van MyHeritage werd ik opmerkzaam gemaakt door een nichtje uit Zweden.
Vanwege een aankomende familiedag voorjaar 2015, leek het een goed plan me aan te melden voor het vervaardigen van een stamboom. Inmiddels werk ik er al 3 maanden mee naar volle tevredenheid. Uitbouwen in de geschiedenis, eigenlijk het meest interessante, moet ik nog gaan testen. Fijn is dat het eerste handwerk met hulp gedaan kan worden. Minpuntje is de aanrader van MyHeritage om veel mensen uit te nodigen mee te werken. Dit kan voor onnauwkeurigheden en foutjes zorgen. Ik heb me voor actieve bemoeienis beperkt tot drie personen. Voor een beginprobleem was er uitstekende en snelle hulp van het Support Team.

bij toeval in 2011 op deze site gekomen. Het was een eye-opener...... dat je zomaar een stamboom kunt opbouwen met een fraai en mooi vormgegeven website MyHeritage. Naast een gratis versie is er een betaalde versie die veel extra's geeft waarvan de goede en adequate support via mail of telefoon buitengewoon is. Snel en doelmatig en bovendien uiterst vriendelijk. Kortom: het is een feest om op deze wijze aan zoiets persoonlijks te kunnen werken, je eigen stamboom!

ik had een probleem na een update van mijn besturingssysteem : werd onmiddellijk en correct opgelost door de helpdesk !!! dit blijft mijn favoriete programma door de eenvoud en overzichtelijkheid waarmee een stamboom kan aangemaakt worden.

hoe jullie op het een en ander reageerden was geweldig en dat verdient een pluim.
de problemen die er waren zijn adequaat opgelost.
dit geeft ook aan hoe de organisatie werkt wanneer zich onverwachts iets voordoet.
ik kan niet anders zeggen dat dit ronduit geweldig is.

Probleempje met het programma MyHeritage werd heel snel en afdoende door de helpdesk opgelost. Het was wel even moeilijk te vinden waar ik naartoe moest mailen. Maar ik ben heel tevreden over de vlotte oplossing.

Een aanvulling nog die ik vergeten ben;

Jammer dat er van FTB nog geen Apple versie is.
Maar die schijnt er aan te komen!
De halve wereld werkt met Appel maar de softwaremakers hebben er nog steeds moeite mee.

Ik ben al een flink aantal jaren (betaald lid) en ik vind de prijs wel overheen te komen, echte free software is zeldzaam in in deze categorie nog nooit gevonden.
Vroeger met Genbox gewerkt ook heel goed, ook eenmaal betaald, maar volgens mij ter ziele.
De helpdesk van Myheritage helpt en komt steeds met een goede oplossing.
Het enige waar ik mij zorgen over maakt is of ik een opvolger kan vinden in de familie die het verder uitbouwt, maar dat heeft denk ik iedereen.

HET EERSTE STAMBOOMPROGRAMMA DAT IK TEGEN KWAM,BEN NIET MEER OP ZOEK GEWEEST NAAR ANDERE,ALLES LOOPT PERFECT.....,ONDERSTEUNING IS FANTASTISCH(MARIANNE),BLIJF ER MEE VERDER WERKEN,FAMILIE IS ER OOK ENTHOUSIAST OVER........PUNT